כללי,  מחשבים וסלולר,  שירותים מקצועיים

כך תבחרו קופה רושמת מומלצת לעסק שלכם

צועדים לקראת פתיחת העסק החדש שלכם? חושבים שהגיע הזמן לשדרג את העסק הקיים? הגעתם למקום הנכון! בעיקר כשמדובר בעסק המתקיים על מכירות, יש לשלב בו קופה רושמת מומלצת בעזרתה תוכלו לנהל את כל עניין הכספים בעסק, ויותר מכך. 

כבר מזמן לא מדובר רק בחישובים וחשבוניות, אלא בעולם שלם; החל מניהול ומעקב של המלאי שלכם, מועדון הלקוחות, ניהול העובדים, מבצעים, אפשרויות תשלום שונות ועוד. זהו המפתח לניהול נכון ופשוט יותר של העסק, בצורה מדויקת ויעילה.

קופה רושמת מומלצת בהתאמה אישית

כידוע, לכל עסק צרכים ודרישות שיהיו שונים לחלוטין מרעהו. מתוך כך, גם דרך הניהול והתהליכים השונים הקשורים בכסף יהיו שונים. החדשות הטובות הן, שהטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת להתאים קופה רושמת מומלצת לכל עסק והצרכים הייחודיים לו, ואפילו לבצע שינויים תוך כדי תנועה;

  • מבצעים – כל עסק מכירתי חייב מידי פעם לפנק את הלקוחות במבצעים כאלו ואחרים. בקלות רבה, ניתן יהיה ליצור את המבצע בקופה הרושמת המתקדמת, לקבוע תקופת זמן ולהכיל אותו על רכישות שונות בהתאם. בתום התקופה, ניתן יהיה לבטל את המבע או לשמור אותו לשימוש נוסף בעתיד.
  • סטטיסטיקות – כל בעל עסק מעוניין להתעדכן בנתונים אודות המכירות, המלאי, הלקוחות ועוד. בלחיצת כפתור תוכלו לשלוף דו"חות מפורטים על נתונים שמעניינים אתכם, וליצור תכניות פעולה בהתאם.
  • מועדון לקוחות – אחת הדרכים לגרום ללקוחות שלכם להרגיש מיוחדים, היא ליצור מועדון לקוחות אקסלוסיבי ובו הטבות מיוחדות אך ורק לחברי המועדון, וצ'ופרים נוספים אחרים. פעם היה מדובר בתהליך מעט מתוסבך שדרש הרבה מאוד ניירת ותשומת לב, בכדי חלילה לא לעשות טעויות ולחייב את חבר המועדון במחיר רגיל. כיום, הכל מתחיל ונגמר בלחיצת כפתור, המערכת החכמה יודעת לשייך לקוחות למועדון, ובאופן אוטומטי להעניק להם את המתנות וההטבות שמגיעות להם.

ובכל זאת לא כדאי למהר

אנחנו יודעים, זה נשמע מעולה ואתם כבר ממש רוצים לשלב קופה רושמת מומלצת בעסק שלכם. לפני שאתם רצים לרכוש את הקופה הראשונה שיעלה החיפוש שלכם, מומלץ להתייעץ עם חברות המתמחות בהטמעת מערכת שכזו, להתאים אותה לצרכים שלכם, ולצאת לתקופת הטמעה בה תבחנו שהיא באמת עונה על כל הדרישות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן