במציאות של היום, קיימים שני נתיבי קידום אתרים בתוך מנוע החיפוש של גוגל – קידום PPC וכן קידום SEO. קידום ממומן מהווה פרסום בתוך גוגל ואך המחיר שלו מתאפיין בהתאם להקלקה על גבי מודעה. זה הינו האפיק הכי זריז להיות מוצגים במקומות ההתחלתיים של גוגל והן הדבר נותנת בידכם כי תוענק לכם אינפורמציה זריזה על האתר שלכם.
השלבים של קידום PPC –
- קישור לעמוד אקטואלי – ישנה משמעות לכך כי המודעה בתוך מנוע החיפוש של גוגל תהיה בעלת גישה אל עמוד אקטואלי וגם לא תזרוק את קהל היעד הפוטנציאלי בתוך עמוד הבית. אפשר להקים דפי נחיתה ספציפיים וכן אקטואליים עבור מודעה שהמסר בה הינה נהיר למדי.
- מחקר של ביטויים – צריך לערוך מחקר של ביטויים וגם לעשות בחירה של ביטוי מפתח אקטואליים ביותר לנושא. במחקר זה קיים אף טור של שווי המחירים, כה אפשר לעמוד מה הוא עלותו רבה והן מה הוא עלותו נמוכה ואף לבצע שימת לב באופן בחירה של ביטויי המפתח.
- אופטימיזציה – יש משמעות ניכרת לכך כי בתוך הקמפיין שלכם תבצעו אופטימיזציה בצורה קבועה. ככל שתיטיבו אותו, כה יומעט המחיר וגם מידת הטראפיק לאתר שלכם תוטב בהלימה. קמפיין מיטבי ייצר עבורכם לידים איכותיים, אשר בתום התהליך יביאו להרבה מכירות שלכם.
היתרונות של קידום PPC –
גמישות של הפעלה – את הממצא של קמפיין של קידום PPC אפשר להבחין בו בצורה של לאלתר וגם אפשר לשנות, למחוק או לחלופין לצרף אליו בכל זמן נתון. בצורה כללית, אפשר להתחיל להעלות מודעות בתוך עמודי התוצאות של חיפוש אקטואלי בתוך כמה רגעים והן להתחיל ליהנות מן טראפיק לאלתר אל עמוד השירותים וגם המוצרים שלכם או לחלופין עמוד שבו משווק מבצע כל שהוא. הכלים אשר אותם מעניקים מנועי החיפוש, נותנים בידכם למדוד את האפקטיביות של הקמפיין שלכם בנתונים הכרחיים, כמו למשל – כמות הקליקים והן החשיפה של המודעה, שיעור של המרה שנוצר למען כל ביטוי מפתח, עבור כל ואריאציה של מודעה, בשביל כל קמפיין, מחיר ממוצע עבור הקלקה, מחיר כוללני וכיוצא בכך.